یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

بهترین نگهدارنده موبایل برای ماشین

هولدرموبایل خودرو که حتماً باید داشته باشید، لوازم جانبی ضروری برای وسیله نقلیه شما هستند. تلفن شما عملکردهای متعددی را ارائه می دهد که برخی از آنها به ویژه هنگام رانندگی ارزشمند هستند. با این حال، بسیار مهم است که مطمئن شوید تلفن شما دور از دید باقی می ماند و توجه شما را از جاده پیش رو منحرف نمی کند. اینجاست که نصب با کیفیت بالا ضروری می شود.

نصب هولدر موبایل باید به گونه ای باشد که گوشی خود را در حالی که آن را در زاویه ای مناسب نگه دارید، مانع از دید مستقیم شما نشود.انواع هولدر موبایل در بازار وجود دارند ،که هر کدام دارای طرح های خاص برای تکمیل فضای داخلی هر ماشین می باشند. با این وجود، آغاز سال نو فرصتی ایده آل برای تجهیز داشبورد خود به یک پایه مناسب است.

با طرح‌های فراوانی که در بازار وجود دارد، آزمایش‌هایی را انجام داده‌ایم تا به شما در تعیین اینکه کدام پایه برای نیازهای شما مناسب‌تر است کمک کند. در زیر، لیستی از برترین پایه‌های تلفن خودرو را که در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند، مشاهده خواهید کرد.هولدر موبایل برای ماشین یک ابزار ضروری برای استفاده راحت و افزایش ایمنی در رانندگی می باشد بنابراین انتخاب هولدر مناسب با اتاق ماشین بسیار حائز اهمیت می باشد. 

لیست بهترین هولدر موبایل برای ماشین 2024

  • هولدر موبایل داشبوردی Enzo EH-342

نگهدارنده تلفن همراه Enzo EH-342 برای داشبورد خودرو، نگهدارنده‌ای است که مکش قوی و موثری را ارائه می‌کند و از اتصال ایمن به داشبورد یا شیشه جلو اطمینان می‌دهد. این به طور خاص برای رانندگانSnap و Tapsi طراحی شده است.

طراحی ارگونومیک نگهدارنده تلفن همراه enzo Eh-342 کاملاً مطابق با استانداردهای بین المللی است. بازوی تلسکوپی آن که از پلاستیک ABS با کیفیت بالا ساخته شده است، امکان چرخش 240 درجه و ارتفاع قابل تنظیم را فراهم می کند و به راننده انعطاف پذیری برای تنظیم زاویه دید دلخواه خود را می دهد. گیره های داخل نگهدارنده گوشی نیز کیفیت قابل اعتمادی دارند و می توانند گوشی های موبایل تا اندازه 6.8 اینچ را به طور ایمن نگه دارند. علاوه بر این، نگهدارنده تلفن همراه Enzo EH-342 دارای یک براکت چرخشی 360 درجه برای راحتی بیشتر است.

  • هولدر موبایل گیره ای Enzo EH-344

معرفی نگهدارنده تلفن همراه EH-344 Enzo که به طور خاص برای استفاده در خودروها طراحی شده است. این نگهدارنده تلفن همراه که معمولاً روی داشبورد و شیشه خودرو قرار می گیرد، دارای بازوی تلسکوپی است که امکان چرخش 270 درجه را در حین نصب و کار می دهد. این بدان معناست که می‌توانید با خیال راحت از استفاده از تلفن خود لذت ببرید، چه برای استفاده از مکان یاب GPS تلفن همراه یا گوش دادن به موسیقی، بدون نیاز به نگه داشتن آن در حین رانندگی.

خود نگهدارنده از یک پایه پشتیبانی محکم تشکیل شده است که با استفاده از یک چسب سیلیکونی قوی به داشبورد یا شیشه خودرو متصل شده است. پایه، همراه با بازوی تلسکوپی، انعطاف پذیری برای تنظیم ارتفاع و طول دسته را ارائه می دهد. این امر فاصله بهینه بین شما و تلفن شما را تضمین می کند. علاوه بر این، بازو را می توان به راحتی با استفاده از پیچ های آن 270 درجه بالا و پایین برد. علاوه بر این، خود براکت دارای یک توپ قابل چرخش 360 درجه است که به شما امکان می دهد تلفن خود را به صورت افقی یا عمودی بچرخانید.

به لطف گیره های محکم و فنری، براکت را می توان بدون زحمت باز و بسته کرد. همچنین با تلفن های همراه با عرض 50 تا 85 میلی متر سازگار است.برای نصب نگهدارنده گوشی موبایل Enzo EH-344 از مکنده نانو و چسب سیلیکونی قوی در پشت آن استفاده شده است. این امکان اتصال ایمن به سطوح مختلف صاف و صاف در خودرو مانند داشبورد را فراهم می کند. برای اطمینان از نصب صحیح، توصیه می شود قبل از اعمال نگهدارنده، ناحیه مورد نظر را تمیز کنید. به سادگی نگهدارنده را در موقعیت خود قرار دهید و روی اهرم فشار دهید، که مکش روی صفحه سیلیکونی ایجاد می کند و به طور ایمن آن را به داشبورد می چسباند.

این نگهدارنده که با کیفیت و مواد عالی ساخته شده است، ساختار استاندارد و ایمنی را ارائه می دهد که از لرزش یا افتادن تلفن همراه شما در حین رانندگی، حتی در جاده ها و پیچ های چالش برانگیز جلوگیری می کند.

  • هولدر موبایل جالیوانی Go-Des GD-HD673

پایه گوشی موبایل Godes Hd673 یک وسیله جانبی مناسب برای فضای داخلی خودرو است. در بالای بخش فنجانی شکل، یک ساختار پیچ مانند وجود دارد که ثبات آن با تبدیل آن به موقعیت قفل به دست می آید. پیچ را می توان با توجه به اولویت تنظیم کرد، که امکان سفتی مطلوب را فراهم می کند. برای جدا کردن هولدر از قسمت جلیوانی، باید به سادگی پیچ را در حالت باز قرار دهید و بدون زحمت نگهدارنده را جدا کنید. از دیگر مشخصات قابل توجه نگهدارنده جالوانی Godes مدل Hd673 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- بدنه از مواد پلاستیکی و سیلیکونی درجه یک ساخته شده است که باعث دوام و انعطاف پذیری در برابر فشار و ضربه می شود.

- سازگار با پایه های مختلف خودرو، اطمینان از اتصال ایمن و ثابت بین نگهدارنده و پایه.

- دارای بازوی بلند، مستحکم و انعطاف پذیر است که به کاربران امکان می دهد به راحتی زاویه مورد نظر را تنظیم کنند.

  •  نگهدارنده موبایل چسبی مغناطیسی AKO HD-1

هولدر موبایل آهنربایی آکو مدل HD-1 از جنس فلزی باکیفیت و سیلیکون ساخته شده است و ابعاد آن کوچک و جمع و جور می باشد. برای افرادی که نمی خواهند از هولدرهای سایز بزرگ استفاده کنند مناسب می باشد. بر روی سطوح صاف مانند داشبورد ماشین نصب می شود و قابلیت چرخش 360 درجه دارد. از طریق چسب به سطوح صاف می چسبد و چسب آن نیز قابل تعویض می باشد. نحوه اتصال موبایل به هولدر نیز مغناطیسی می باشد،بدین صورت که یک قطعه فلزی دایره ای به پشت موبایل می چسبد و آهنربای هولدر موبایل متصل می شود.

  • هولدر موبایل داشبوردی مغناطیسی گودس مدل GD-HD738

هولدر موبایل Godes HD-738 از طریق یک ساکشن قدرتمند به شیشه و داشبورد ماشین های مختلف متصل می شود. نحوه اتصال موبایل به این هولدر نیز آهنربایی است و شما به سادگی می توانید موبایل خود را به هولدر متصل و از آن جدا کنید. آهنربای قدرتمند این هولدر از افتادن گوشی شما در مسیرهای ناهموار جلوگیری می کند. جنس بدنه این هولدر بسیار باکیفیت و از پلاستیک ABS می باشد.

هولدر موبایل گودس HD-738 دارای یک عدد اهرم چرخشی است کی متوانید بوسیله آن زاویه پایه هولدر موبایل را تنظیم کنید. هچنین دارای یک عدد اهرم چرخشی دیگر نیز دارد که بوسیله آن اندازه پایه کم و زیاد می شود. طول پایه هولدر از 10 تا 15 سانتیمتر قابل تنظیم می باشد.

  • هولدر موبایل چندکاره Budi مدل CM525B

معرفی مدل CM525B از budi، یک نگهدارنده تلفن همراه که دارای اهداف دوگانه است و برای استفاده در ماشین عالی است. معمولاً می‌توانید آن را به داشبورد و شیشه خودرو متصل کنید یا آن را روی دریچه تهویه مطبوع واقع در داخل خودرو نصب و استفاده کنید.این مدل خاص مجهز به یک بازوی متحرک بلند و قابل انعطاف است که می تواند بالا و پایین تنظیم شود و همچنین تا 270 درجه خم شود. این گوشی که بین راننده و تلفن قرار دارد، دید بهینه را با امکان تنظیم گوشی در هر زاویه دلخواه تضمین می کند.

با گنجاندن یک توپ قابل چرخش که در پشت براکت قرار دارد، به شما این امکان داده می شود که تلفن خود را به طور کامل 360 درجه بچرخانید. این چرخش را می توان به صورت افقی، عمودی یا مورب انجام داد که حداکثر تطبیق پذیری را فراهم می کند.در مورد مراحل نصب، دو گزینه برای اتصال و نصب این هولدر گوشی موبایل budi وجود دارد. روش اول شامل استفاده از یک فنجان مکش نانو، مجهز به چسب سیلیکونی قوی، برای اتصال ایمن آن بر روی انواع سطوح صاف و صاف موجود در خودرو، مانند داشبورد است.

  • هولدر داشبوردی گیره ای Go-des HD-629

 هولدر موبایل داشبوردی گیره ای گودس مئل HD-629 از پلاستیک باکیفیت PC ساخته شده است و در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد. این هولدر برای اتصال به سطوح صاف مانند داشبورد و شیشه ماشین قابل اتصال است. دارای یک عدد گیره می باشد که می توانید موبایل خود را در آن قرار دهید. این محصول دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه پایه هولدر می باشد. دارای یک عدد پد ژله ای می باشد که برای اتصال محکم تر هولدر موبایل به سطوح صاف استفاده می شود.

  • هولدر موبایل داشبوردی گیره ای مدل Big Truck

 پایه نگهدارنده گوشی موبایل بیگ تراک مدل SX10دارای بدنه پلاستیکی باکیفیت و مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد. از یک گردنی متحرک تشکیل شده است که می توانید ارتفاع و زاویه بازویی هولدر را تنظیم کرد.این هولدر دارای چرخش 360 درجه ای می باشد و امکان استفاده به عنوان افقی و عمودی دارد. از طریق یک مکنده قدرتمند به شیشه یا داشبورد ماشین متصل می شود. گیره نگهدارنده این هولدر دارای یک شیار می باشد تا بتوانید کابل شارژ یا کابل AUX را از آن عبور دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.