چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهترین گوشی های اندرویدی سال 2024

چه به دنبال یک گوشی بزرگ یا کوچک باشید، چه در سطح مبتدی و چه پیشرفته، اندروید گزینه هایی را برای همه ارائه می دهد. و بر خلاف چرخه عرضه سخت اپل، شرکای سخت افزاری گوگل جریان بی پایانی از دستگاه های جدید را در طول سال راه اندازی می کنند. و مشکل در اینجا نهفته است: با این همه گزینه، چگونه می‌توانید به گزینه مناسب برسید؟ خوشبختانه برای شما، ما تقریباً هر تلفن هوشمند موجود از همه شرکت ها را آزمایش و بررسی می کنیم.

  • Samsung Galaxy S23 Ultra (بهترین گوشی برای عکاسی)

گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 الترا دو ویژگی دارد که وسوسهبرانگیز است: دارای قلم S Pen داخلی (مانند گلکسی نوت که اکنون از بین رفته است) و دوربین زوم اپتیکال 10 برابر با زوم دیجیتال 100 برابر. اگرچه سایر گوشی های سازگار با قلم در دسترس هستند، اما هیچ کدام دارای مشخصات پرچمدار نیستند، چه رسد به دوربینی که بتواند با قدرت زوم سامسونگ برابری کند. دور کردن بسته یک صفحه نمایش فوق العاده و دریافت سلولی پیشرو در کلاس خود است. اگر به دنبال این هستید که از قلم یا دوربین فوق العاده زوم استفاده می کنید، به گوشی های دیگر نگاه نکنید. هنرمندانی که خواهان یک پلت فرم طراحی دیجیتال هستند و عکاسانی که در فواصل تله فوتو کار می کنند، گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 الترا را انتخاب می کنند.

مزایا:

صفحه نمایش بزرگ و روشن

شارژ فوق سریع (برای خرید شارژر از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید)

دوربین های عالی

ادغام قلم S

عمر باتری جامد

سخت افزار بادوام

تعهد قوی به روز رسانی نرم افزار

معایب:

گران قیمت

سایز بزرگ

وزن سنگین

 

  • Samsung Galaxy Z Fold 5 (بهترین گوشی تاشو)

گوشی سامسونگ گلکسی  Z Flod 5تمام پیچیدگی‌های اصلی Z Fold 4 را برطرف می‌کند. بسته سبک‌تر و بدنه فشرده‌تر، حمل این دستگاه فوق‌العاده قدرتمند را بسیار آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، در نهایت با تا شدن شکل گوه ای را از دست می دهد و صاف بسته می شود. هزینه زیادی دارد، اما سامسونگ آن را با ویژگی‌های زیادی مانند چندوظیفگی، پشتیبانی از قلم S Pen، جدیدترین رادیوهای 5G و Wi-Fi و عملکرد سریع توجیه می‌کند.اگر به دنبال یک دستگاه برای جایگزینی گوشی، تبلت و شاید حتی لپ تاپ خود هستید،  Z Fold 5 برای شما ساخته شده است.

مزایا:

فوق العاده همه کاره

نرم افزار بهره وری عالی

صفحه نمایش های زیبا

طراحی باریک تر و سبک تر از نسل قبلی

معایب:

گران قیمت

استفاده از اسپیکرهای قدیمی

  • Google Pixel 7a (بهترین گوشی میان رده)

گوشی گوگل پیکسل 7A  با نرم افزار گوگل به دلیل سرعت، ظرافت و سادگی، انتخاب نخبگان فنی است این نرم‌افزار را - همراه با سال‌ها به‌روزرسانی اندروید قبل از اینکه دیگران دریافت کنند - با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد. اگرچه Pixel 7a از شرکت‌های مخابراتی در دسترس است، ما شما را تشویق می‌کنیم که برای صرفه‌جویی در هزینه، به دنبال جفت کردن یک مدل بدون قفل با یک اپراتور جایگزین (اما همچنان قابل اعتماد) مانند Google Fi یا US Mobile باشید.

افرادی که سلیقه آنها از بودجه آنها بیشتر است. گوشی‌های پیکسل گوگل پرفروش‌ترین مدل‌های اندرویدی نیستند (تلفن‌های سامسونگ محبوب‌تر هستند)، اما هنوز هم بسیاری از مردم به دلیل نرم‌افزار تمیز و دوربین‌های بسیار توانمند آن‌ها را ترجیح می‌دهند.

مزایا:

عملکرد عالی

دوربین های بالاتر از حد متوسط

طراحی منحصر به فرد

شارژ بی سیم

معایب:

وجود مشکلات اتصال به WIfi

 

  • Google Pixel 8 (بهترین گوشی موبایل برای عموم مردم)

گوگل پیکسل 8 در حال حاضر بهترین توازن قدرت، اتصال و قیمت را در میان گوشی های اندرویدی دارد. با راه‌اندازی عالی دوربین دوگانه که از تعداد زیادی ویژگی ویرایش با هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند، صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED روشن و پردازنده صاف Tensor G3، پیشرو در جریان اصلی است. همچنین به لطف قاب آلومینیومی جمع و جور و گزینه های رنگی جذاب، از کلاس خود برخوردار است. اگر در حال حاضر یک گوشی اندرویدی باکیفیت با قیمت کمتر از 800 دلار می‌خواهید، این انتخاب بی‌معنا است. و اگر دوست دارید تلفن خود را برای مدت طولانی نگه دارید، با توجه به اینکه گوگل متعهد به هفت سال به روز رسانی سیستم عامل است، این گزینه بسیار خوبی است.

مزایا:

قیمت رقابتی

ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی

دوربین های فوق العاده

فشرده - جمع و جور

کیفیت ساخت عالی

معایب:

طول عمر کمتر باتری نسبت به رقبا

فاقد دوربین تله فوتو

حداکثر حافظه داخلی 256 گیگابایت

 

  • Samsung Galaxy A14 5G (بهترین گوشی اندرویدی مقرون به صرفه)

سامسونگ گلکسی A14 5G به راحتی قیمت بسیار مقرون به صرفه خود را توجیه می کند. شما یک صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز، عملکرد خوب و چندین سال به روز رسانی برای به روز نگه داشتن گوشی خود دریافت می کنید. ما همچنین دوست داریم که این گوشی هنوز هم دارای یک جک هدفون 3.5 میلی متری و یک شکاف کارت microSD باشد.اگر نیاز به بودجه سختگیرانه دارید یا اولین تلفن هوشمند خود را به کودک خود می رسانید ، این بهترین شرط بندی شماست. بله ، بچه ها احتمالاً از آیفون درخواست می کنند ، اما این کیف پول شماست و آنها باید به سرعت در اندروید تنظیم شوند.

مزایا:

صفحه نمایش بزرگ و واضح با نرخ تازه سازی 90 هرتز

عملکرد خوب نسبت به قیمت

سیاست به روز رسانی نرم افزار عالی

معایب:

در برابر گرد و غبار یا آب محافظت نمی شود

صفحه نمایش در نور خورشید به سختی دیده می شود

 

  • Google Pixel 8 Pro (بهترین گوشی برای فیلمبرداری)

Google Pixel 8 Pro یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود امروزی است. گوگل طراحی را اصلاح کرد تا در دست گرفتن و استفاده راحت تر باشد، صفحه نمایش بهبودیافته بسیار روشن تر از مدل های قدیمی است، سخت افزار دوربین جدید - از جمله دوربین زوم اپتیکال 5 برابر - به آن عکسبرداری جدی می دهد، و پردازنده Tensor G3 دستیار Google را با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به علاوه، گوگل قول ارتقاء نرم افزار و به روز رسانی امنیتی هفت ساله را می دهد.

اگر از طرفداران اندروید هستید و می‌خواهید بهترین تجربه دوربین و فیلم‌برداری را داشته باشید، پیکسل 8 پرو به لطف دوربین تله فوتو اضافی و قابلیت‌های فیلمبرداری سطح بالا، یک قدم جلوتر از مدل استاندارد پیکسل 8 است.

مزایا:

ویژگی های انحصاری دستیار

ویرایش عکس و ویدیو به کمک هوش مصنوعی

هفت سال پشتیبانی نرم افزاری

صفحه نمایش فوق العاده روشن

کیفیت ساخت عالی

معایب:

طول عمر کمتر باتری

مشکلات اتصال به وای فای

 

  • Motorola ThinkPhone (بهترین تلفن اندرویدی تجاری)

گوشی قدرتمند Motorola ThinkPhone دارای صفحه نمایش بزرگ 144 هرتزی، باتری بادوام و استاندارد IP68 بادوام است که از آن در برابر گرد و غبار و نشت محافظت می کند. برای کاربران تجاری، برنامه همراه Ready For یک کمربند ابزار پر از ویژگی‌های سازمانی مانند پخش جریانی برنامه، کپی و چسباندن بین دستگاه‌ها، و کشیدن و رها کردن اشتراک‌گذاری فایل با رایانه‌های شخصی ویندوز را باز می‌کند. برنامه های مدیریتی مانند Thinkshield ، Moto Secure ، Moto OEMConfig و Moto Manager باید مدیران فناوری اطلاعات را نیز برآورده کنند. آیا ما اشاره کردیم که به عنوان ناخن سخت است؟

Thinkphone یک تلفن کاری ایده آل با قدرت و ویژگی های کافی برای کمک به شما در موفقیت در محیط های حرفه ای است.

مزایا:

اجرای فوق العاده

صفحه نمایش سریع 144 هرتز

عمر باتری بالاتر از حد متوسط

مقاوم در برابر قطرات و آب

معایب:

دوربین ضعیف

 

  • Samsung Galaxy S23 (بهترین گوشی اندرویدی کوچک)

مدل پایه سامسونگ گلکسی S23 مانند برادران بزرگ‌تر خود، عملکرد سریع، دوربین‌های خوب و دریافت عالی سلولی را به ارمغان می‌آورد. این مدل فقط کمی کوچکتر و مقرون به صرفه تر است و عمر باتری کمی کمتر است.اگر با یک گوشی بزرگ مشکل دارید، این مدل کوچک اندرویدی مورد علاقه ما با مشخصات پرچمدار است. این در واقع یک گوشی کوچک نیست، اما اگر می‌خواهید گوشی جیبی و قدرتمندی داشته باشید، بهترین گزینه است.

مزایا:

اندازه جیبی مناسب

عملکرد قوی

عمر باتری خوب

دوربین های قابل احترام

قیمت مناسب

معایب:

سرعت شارژ کندتر از S23+ و S23 Ultra

بدون پشتیبانی از باند فوق العاده (UWB).

 

  • Samsung Galaxy Z Flip 5 (گوشی تاشو محبوب)

گلکسی زد فلیپ 5 به شما امکان دسترسی سریع به اطلاعات، ویجت‌ها و اعلان‌های کلیدی را از صفحه بیرونی بدون حتی باز کردن تلفن می‌دهد. و هنگامی که آن را باز می کنید، به یک صفحه نمایش بزرگ با تجربه کامل Samsung Galaxy دسترسی خواهید داشت. همچنین دارای جدیدترین نرم افزارهای گوگل و سامسونگ و برترین مشخصات موجود است.این گوشی برای افرادی که دوست دارند یک گوشی اندرویدی بزرگ 6.7 اینچی در یک بسته کوچک داشته باشند بسیار مناسب است. همچنین اگر می‌خواهید سلفی‌های خلاقانه بگیرید، عالی است زیرا صفحه نمایش تاشو به‌عنوان یک سه پایه عمل می‌کند.

 

مزایا:

طراحی و پرداخت زیبا

اجرای فوق العاده

صفحه نمایش های شارپ

ساختمان به طرز شگفت انگیز

معایب:

عملکرد صفحه نمایش بیرونی به طور پیش فرض محدود است

تداوم ضعیف برنامه بین صفحه نمایش

 

در این مقاله گوشی های شرکت های محبوب دیگر مانند شیائومی،VOVO و هواوی و OppO مورد بررسی قرار نگرفته است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.